Reinkarnācija.

Esmu pārņemta ar jaunu tehnoloģiju apgūšanu, precīzāk, vēlos izzināt primitīvā roku darba Dievišķo gandarījumu. Jau labu laiku domāju par to, ko spēju šinī lietā darīt nezaudējot sievišķību, radošo pieeju lietām, kā arī pildot mātes lomu, tātad saimnieces misiju, jo intelektuālais darbs šajā materiālajā pasaulē ne vienmēr tiek novērtēts, kur nu vēl radošie centieni – tie piesaistāmi veiksmei un nejaušībām, lai arī te kāds teiktu, ka nejaušību nav. Un var jau būt, ka tā:)).
Šodien cenšos izzināt papīra taisīšanas tehnikas. Tas būs mans pirmais solis zaļā dzīves veida sakarā, jo makulatūra man vienmēr ir likusies pārlieku liels apgrūtinājums telpai (uf, ar nepatiku atceros bijušā vīra milzīgās avīžu kaudzes, kuras nemitīgi radīja problēmas mazgājot grīdas), bet tīra papīra loksne ir kā jauns sākums. Varbūt arī šī rīta intereses nav nejaušas? Nodēvēsim to par jauna cikla sākumu:). Un man tas patīk, vieš cerības, ka esmu par lietderību, par resursu ekonomiju un atkal jau domājot, kā paralēli tam visam radīt skaisto?:))
Man jau tagad skaidrs, ka man būs sava darbnīciņa, kur eksperimentēšu ar papīra lokšņu pārstrādi, ļaujot tam dzīvot otreiz. Lai dzīvo reinkarnācija!!!:DDD

Komentēt

