Eksperimenti.

Izrādās dzīve var ne tādus vien pavērsienus sagādāt, ja esi izdarījis nepopulāru izvēli:)). Nu ko, sākam visu no gala!:)
Vajadzēja laiku, lai es saprastu, ka zeme negriežas uz otru pusi, bet tikai mana ikdiena, tās norises mainījusi prioritātes, virzību, noslodzi un pieprasījumu:)). Godīgi? Biju apjukusi, faktiski pazudusi…Es neesmu tik stipra, kā daudzi domā, mani raksturojot…
Šodien padomāju, ka bija laiks, kad Ziemassvētku apsveikumus sūtīju ar konkrētu nosacījumu – ne vairāk kā simts. Bet tagad jautāju, kur esmu pazaudējusi draugus, kur visi ir? Laikam jau viņu nav, jo esmu noslēpusies pārāk labi:)).
Bet ziniet, esmu gatava drīz iziet saulītē:)). Vēl nezinu kā, bet plāns man ir un es sāku eksperimentēt, izaicināt likteni, liekot visu uz vienas kārts. Krievu rulete Jūs teiksiet. Var jau būt, bet vai man ir izvēle?
Drīzumā parādīšu pirmos kucēnus, kuri pēc tradīcijas jāslīcina, bet to es vēl paspēšu:)).

Komentēt

