Visskaistākās ziepes.

Esmu ilgi meklējusi tās ziepes, kas mani uzrunā, ne tikai  kā smaržīgs , slidens , eļļains gabaliņš rokās, bet tādas ziepes, kas liek saviļņoties manām sajūtām zemapziņas līmenī. Es uzstādīju sev par mērķi izzināt, kuras ir tās ziepes, kuras spēju iemīlēt, lolot, sajust un pret kurām spēju izturēties ar pietāti gan pret jauno skanējumu, gan pret to pagātni, vēsturi, gatavošanas tradīcijām Esmu atrdusi:).  mana mīlestība viennozīmīgi pieder Sevon de Marseille ziepēm. Kārtējo reiz apstiprinās manas reinkarnācijas sajūtas. Francijas lauki ir mana visdziļākā jūsma, ko nespēju ne vārdos aprakstīt, ne pamatot. Tur vienkārši viss ir tik tuvs un pazīstams, sākot no smaržām, gaismas, skaņām, beidzot ar lavandu laukiem, lielziedu īrisiem, izsmalcinātās virtuves baudām un nu arī ar ziepēm:)).

Lasot un pārlasot materiālus par Savon de Marseille ziepēm, šķiet, esmu jau atkal ceļojusi laikā. Apsolu tuvākajā laikā arī Jūs iepazīstināt ar pāris lieliskām atklāsmēm par visskaistākajām pasaules ziepēm:).

Komentēt

